سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و الائمة علیهم السلام

عید همتون مبارک

اگه از صاحبش عیدی گرفتین منو یادتون نره. شاید محبوبیت شاگرد اولا یه کمکیم به من بکنه.

یا حق

---------------------------------------------------------

براستی تو چیستی ای انسان؟!

تو میتوانی بگویی علی همان علی است که در یوم الدار تنها یاور پیامبر بود اما دیگری را محق خلافت بدانی!

میتوانی نقل کنی که حدیث منزلت در شان علی است نه کس دیگر ولی دیگری را مناسب تر بیابی و او را خلیفه بدانی!

میتوانی پذیرفته باشی که روزی در گرمای حجاز در داغی تابستان ان سرزمین در واپسین روزهای عمر  رسول خدا در محلی به نام غدیر ایستاد رفتگان را به بازگشتن و ماندگان را به شتاب برای رسیدن خواند از جهاز شتران تلی ساخت و بر بالای ان پس از ان اعترافات محکمی که از امت گرفت فرمود:من کنت مولاه فعلی مولاه ...و تو مولا را به دوست معنا کنی!!!و دیگری را شایسته خلافت بدانی!!!!!!

براستی تو چیستی ای انسان؟!

اگر علی همان علی است که در شهر علم است ابا سزاوار تر از او به زعامت امت پس از رسول الله هست؟

اگر علی همان علی است که رسول الله فرمود : ((انت منی بمنزلة هارون من موسی الا انه لا نبی بعدی ))ایا همین کافی نیست که خلافت پس از رسول از ان او باشد؟

لحظه ای بمان تو و خدا و عقلت تو منهای تعصباتت تو منهای ماکان یعبد اباءنا فقط بیندیش .

حقیقت را خواهی یافت .

والسلام علی من اتبع الهدی

عشق زمینی...عشق اسمونی

هوالمحبوب

حتما اینو شنیدید که از عشق زمینی میشه به عشق اسمونی رسید البته تاکید میکنم عشق زمینی نه چیز دیگه.

عرفا توجیه قشنگی واسه این نظریه دارن:

انسان تعلقاتی داره و هر یک از این تعلقات به بندی می مونه که انسان رو به چیزی پایبند میکنه.یه عاشق یه عاشق واقعی از تمام تعلقاتش میبره و در واقع تمام این بندهای تعلق روی یک چیز یعنی معشوق متمرکز میشه .

بریدن بندهای مختلف از نقاط مختلف محال نیست ولی خیلی مشکله چون هر کدومش رو که جدا میکنی ممکنه در همون لحظه در نقطه دیگه ای تعلق جدیدی ایجاد بشه.

ولی وقتی همه این بندهای تعلق به یک نقطه پیوند خورد میشه در یک لحظه جداش کرد و به معشوق حقیقی یعنی خدا متصلش کرد .

این تو جیه زیبایی در مورد این نظره و همچنین ملموس .من که خیلی باهاش حال کردم .راستش من زمینیش رو هم تجربه نکردم ولی شما اگه عاشقین امتحان کنید عاشقی تکرارش خیلی بعیده وشما در نزدیکترین حالتین به خدا.

والسلام علی من اتبع الهدی

هوالمحبوب

امشب از اون شباییه که دلم میخواد یه چیزی بنویسم نمیتونم

از اون شبایی که دلم میخواد گریه کنم بهونه ندارم

دلم میخواد بشینم یه کمیل دلچسب بخونم ولی امان از این تعلقات دنیا !

الانم که اینجا نشستم کار بدی کردم چی میگن بهش ؟ میگن بی ادبی...اخه مهمون داریم

خدایا نمیدونم شایدم این حال و هوای شب جمعه است

شاید مثه همه شبای جمعه یاد غریبیم افتادم تو این دنیا

یاد قولی که به تو دادم ...یاد انتظاری که چه بخوام چه نخوام با روحت تو وجودم ودیعه گذاشتی یا بهتر بهم هدیه دادی .هست. هر چند گاهی نمی فهمم چیه ولی هست.

شب جمعه ...السلام علیک یا صاحب الزمان