سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

گفت:دل به دل راه داره

هوالمحبوب

گفتم: فلانی خیلی تو رو دوستت داره .گفت: دل به دل راه داره ...گفتم: چاخان نکن...قیافه اش جدی شد و گفت: واقعا میگم.

گفتم: نه همیشه اینجوری نیست گفت:تو محبتای مجازی نه ولی تو محبتای حقیقی همینطوره.

یکم فکر کردم پرسیدم:تعریفت از محبت حقیقی و مجازی چیه؟گفت:به نظر من محبت مجازی اصلا وجود نداره اونی که صرفا محصول غریزه است اصلا محبت نیست فکر میکنن محبته خیال میکنن عشقه!!!

گفتم حالا محبت حقیقی چیه ؟گفت :علاقه به زیبایی ها!!!

رفتم تو فکر بهش گفتم:حرف جالبی زدی .

حالا که فکر میکنم میبینم این که سفارش شده از نشانه های مومن عقله و از نشانه های عقل اینه که خودت رو از کسی برتر ندونی(خداییش چند تامون عاقلیم؟) و این که مومن باید همه مخلوقات رو دوست داشته باشه چون نشانه خداست همش به خاطر زیبا دیدنه زیبایی رو دوست داشتن.

نعمتیه که ادم دوستاش بیشتر از خودش بفهمن.شما اینجوری فکر نمیکنین؟

                   

امسال رو مخصوص با نام امام حسین شروع میکنیم .به امید داشتن سالی حسینی.

امیدوارم سال جدید سال شما باشه سال پیشرفت مادی و معنویتون همون خیر دنیا و اخرت.من رو هم دعا کنید.

هوالمحبوب

ظاهرا دشمن دچار کج فهمی شدیدی شده!!

ریسمان محکمی که ما بهش چنگ زدیم (انشاءالله)برای اتحاد و نجات و هدایت و ... را اشتباهی گرفتن.

درسته که حرم ائمه برای ما مقدسه اون هم به این دلیل که ما هر اونچه رو که وابسته به معصومین علیهم السلامه مبارک میدونیم و خصوصا الان که ما توفیق درکشون رو نداشتیم حرمشون برامون خیلی عزیزه ولی اینها همش به خاطر خود ائمه و پیامبر علیهم السلامه.واون چیزی که اصالتا برای ما ارزشه و ریسمان محکم الهی برای حفط وحدت ماست خود این بزرگواران هستند.

پس زهی خیال محال که یک روز با کاریکاتور کشیدن و یک روز با تخریب حرم ائمه ناامیدمون کنن و متفرق . فقط اتیش دلمون حرارتش بیشتر میشه و رشته اتحادمون محکمتر(انشاءالله): 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

حب معصومین علیهم السلام هم در دلمونه که حتی با مرگ هم ازمون جدا نمیشه (انشاءالله)

((یریدون ان یطفئوا نورالله بافواههم و یابی الله الا ان یتم نوره و لو کره الکافرون))(معنی ایه رو اگه میخواین سوره توبه ایه۳۲ از اون ایه های رجاست.)

و این وعده الهیه. وعده ای که تخلف درش نیست.

به شرطی که یادمون نره خود خداوند به ما امر فرموده:

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

والسلام علی من اتبع الهدی