سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

نسل سوم!!!

هوالمحبوب

نسل سوم.

توی ادبیات سینما و کلارسانه جامعه ما نسل سومی یه فحشه. لااقل واسه من یکی که هست!

نسل سومی یعنی یکی مثل سهراب (فیلم سینمایی) شخصیت دختر داستان بنام پدر و خیلیای دیگه. یه سری بچه لوس زبون نفهم غربزده بی اعتقاد که انگار از پدر و مادرها و عقایدشون قرنها فاصله دارن.با اولین نه ای که میشنون یا فرار میکنن یا خودکشی یا دیگر کشی!! هر کسم که باهاشون حرف بزنه مهر مرتجع و قدیمی و درک نکن و دیکتاتور و ... میخوره. اسمشم میذارن تفاوت نسلها!!!

حتی اونقدر درک ندارن که واسه عقاید پدر و مادراشون احترام قائل باشن. اگر نمی پذیرن توهین هم نکنن یا دشمنی نکنن.

بابا منم یه نسل سومی ام. یه نسل سومی که پدرش هشت سال تموم واسه مملکت و اعتقاداتش جنگیده. ولی نه به اقتضای اوضاع نسلم دوست پسر دارم. نه به خاطر سختگیریای پدرم! از دین (به قول رسانه ایا ظواهر نه چندان مهم دین) گریزون شدم.

من یه نسل سومیم که خیلی از ارزشهای پدرم رو قبول دارم و بهش عشق میورزم چون معتقد به نسبیت اخلاق و دین و ... نیستم.

یه نسل سومی که هرگز نشونه های پشیمونی رو از اون هشت سال جوونی که پدرش توی جبهه ها صرف کرده از طرف پدرش ندیده.

و نه حتی از طرف مادرش که اگه بیشتر از پدرش سختی نکشیده باشه کمتر هم نکشیده فقط جبهه اش فرق میکرده.

من یه نسل سومیم که از پدرم یاد گرفتم به خاطر انجام وظیفه اش در قبال مملکت و عقایدش از جامعه طلبکار نباشم.

یادگرفتم که اگه به نتیجه رسیدم چیزی حقه به خاطر بیوفاییای روزگار و بعضی بزرگترای جامعه ام به همه چیز پشت نکنم و همه چیز رو به ثمن بخس نفروشم.

من اگر حتی بعضی از باورهای بزرگترام رو درک نکردم یا نپذیرفتم با گستاخی و وقاحت تمام در مقابلش نمی ایستم.

آره من یه نسل سومی ام. ولی هیچ شباهتی به این شخصیت های سینمایی نسل سومی از همه جا رونده و مونده ندارم و از خدا میخوام که هیچ وقت هم اونطور نباشم.

آی نسل سومیا شما اعتراضی به تعریفی که ازتون ارائه میشه ندارین؟

تموم شد!!

هوالمحبوب

داره تموم میشه. داره با همه خیر و رحمت و برکتش میره و دوباره...

دوباره من می مونم و نفس اماره و شیطون های از بند رها شده!!!

توی این یک ماهی که شیاطین در بند بودن به این فکر میکردم که ما واسه گمراه شدن و گناه کردن انگار چندان نیازی به شیطون نداریم.خودمون حسابی این کاره ایم.گمون کنم این ماه رمضونیه خود شیطون هم به این فکر افتاده که بعد از رویت هلال بیاد پیش بعضیامون شاگردی.

دعاهای ماه رمضون همش رجاست.امید به لطف و بخشش و کرم بی انتهای خدا .خدا هم خودش خوب میدونه این مخلوقاتش چقدر زود پسرخاله میشن وقتی بهشون لطف میکنه اما این یه ماهه رو فقط به بهانه لطف میکنه.

خدایا نمیگی بد عادت میشیم؟

مثل یه بچه لوس که واسه نوشتن هر حرف از تکالیف مدرسه اش جایزه میگیره وضعیت ماه رمضون واسه ما بنده ها همین جوره.

حالا این ماه عزیز داره میره. یازده ماه دیگه اگه زنده باشم شاید دوباره سر این خوان رحمت دعوت بشم.

امشب فقط یه کار میتونم بکنم.

از خدا بخوام اگه تونستم چیزی از این سفره برداشت کنم جیره راهم کنم تا سال بعد . خودش کمکم کنه بتونم حفظشون کنم.

الهی امین

راستی امشب وقتی میخواین عیدیاتون رو از خدا بگیرین منم یاد کنید.

التماس دعا