سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

ورودی دانشگاه ... ۷۰٪ دختر به زور ۳۰٪ پسر.

فعالیت های دانشجویی که تازه اوضاعش خرابتره.

توی این اصفهان ما جامعه القران و مهد قران و ... هر روز دارن شعبه خواهرانشون رو اضافه میکنن و مثلا جامعه القران یه شعبه خلوت فقیرانه داره واسه برادران.

کانون های فرهنگی اکثریت قریب به اتفاق جمعیتش دخترن.

به نظر من این فاجعه است.

فکر میکنم یکی از مهم ترین دلایلش تربیت غلط پسرا توی جامعه ماست.پسرایی که واسه تلاش کردن و جنگیدن و یا حتی خوب بودن تربیت نمیشن.

شما فکر میکنین دلیل این فاجعه چیه؟

فقط نگین انگیزه ندارن یا وقت ندارن که به نظر من بهونه است.چطور میشه وقتی چند سالی سنشون میره بالا و میفتن تو مسیر زندگی و اوج مشغله و مسئولیت یادشون میاد ای بابا چرا درس نخوندن.چرا مطالعه نکردن و تازه سر پیری و معرکه گیری...

خلاصه اگه یه فکری به حال این اوضاع نکنیم چند سال اینده یه بحران به بقیه بحران هامون اضافه میشه.

شما نظرتون چیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
hamed جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://lastleaf.blogsky.com/

من و شما نباید فکری به حال این اوضاع کنیم . کسانی باید به این فکر کنند که فعلا مشغولیات دیگری دارند .
می دانی دوست عزیز عامل تربیت این پسرها مطمئنا در تربیت همان دخترهای مودب و مومن شما هم دخیل هستند . پس این تفاوت چرا ؟
بهتر است کمی هم واقغ بین باشیم

شاعر غزل درد جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام بر شما و وبلاگ زیبای شما
هدیه به شما :
در دادگاه عشق گفتی بگو ولیکن

حرف نگفته ام را ناگفته می گذارم

بگذار تا بگریم حرف دلم بگویم

اما به خاطر تو ناگفته می گذارم

حرف من از غریبی است از ذوق با تو بودن

حرف غریب خود را ناگفته می گذارم

گر سد شوی به راهم تا حرف دل بگویم

گویم به روبرویت ناگفته می گذارم

در کیمیای هستی عالم بهانه ای بود

لیکن بهانه دل ناگفته می گذارم

اندر امید عشقت هوای شاعری بود

((این شعر تازه را هم ناگفته می گذارم))

مسافر جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام
وووووووی چه قالب خوشگلی
کلی دلم وا شد اومدم توش
این مطلب که می گی فقر فرهنگی ماست ....
خیلی هم ریشه دار و عمیقه .. به این راحتی ها هم ریشه کن نمی شه !!!

سلام دوست من. یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.zaker2006.blogfa.com/

سلام ما از مطالب شما در مورد قمه زنی البته با کمی اضافات استفاده کردیم./
به ما سر بزن./
zaker2006

Zaker2006 یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.zaker2006.blogfa.com/

سلام./
ممنونم که به ما سر زدی./
اما در مورد غُلات من نگفتم که ذاکر جزء آنها بوده یا نه!!
دوست ما گفت آیت ألله مکارم شیرازی ذاکر رو کافر اعلام کرد و ذاکر دق کرد و مُرد! ما گفتیم هر کسی جرء غُلات باشه کافر حساب میشه و ربطی به آیت ألله مکارم نداره و این فتوای همه علماست.
اما این که ذاکر توبه کرده یا نه ما سخن آیت ألله مکارم رو نوشتیم در ضمن خود آیت ألله مکارم شیرازی هم یک بار به ما گفتن که :
میگویند توبه کرده(منظور ذاکر است) و هر مداحی که خلاف کنه و توبه کنه اشکال نداره از مداحی های او استفاده کنیم./

ذاکر دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ق.ظ http://www.zakerzaker.blogsky.com/

ای که از یار نشان میطلبی : یار کجاست؟
همه یارند.ولی یار وفا دار کجاست ...

همه عالم بدونند که من سگ رقیه ام
منو از خود برونند که من سگ رقیه ام.


سلام.
وبلاگ جالبی دارید .

موفق باشی.یاعلی

شادی روح مرحوم سید جواد ذاکر صلوات*

میم نقطه سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://solouk.mihanblog.com

علیک سلام
میگم اگر ما نیایم خبر بگیریم شما اصلا به کسی خبر نمیدید!!
اصلا ما رو بجا میارید؟
یه زمانی توی خیمه ی محبان مینوشتم ،حالا هم سلوک!و محتاج دعا!
خواهر اینطوریهام نیست... فعال بودن خانومها قبول اما اینطور نیست که همه خانومها دنبال این چیزها باشن یا از طرفی پسرا همه تنبل!
البته اعتراف می کنم اولین پسر تنبل دنیا هستم!!!!
یا علی

جواد سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ

خیلی مزخرف بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد