سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

سلاااااااااااااااام خدمت همه دوستان و اظهار شرمندگی حضور همه اونایی که واسم دعا کردن!!

آخییییششششششششش

بلاخره این کنکور کذایی رو دادم.

درس اول و دوم و سومو زدم و خوبم زدم. بعد چند بار لیست درسا رو چک کردم و مطمئن شدم همه درسایی که تو دفترچه شماره یک باید میزدم زدم.

 

دفترچه شماره یک رو گذاشتیم زمین و شماره ۲ رو برداشتیم.

نگاه که کردم دیدم ای واااااااااااااااااااای تجارت تو این یکیم نیست. با ترس یه نگاه به دفترچه یک انداختم. همون لیستی که ۱۰ بار از بالا تا پایین چک کرده بودم و اولین چیزی که دیدم(( تجارت )) بود.فکر کن!!!!!!!!

 

سعی کردم خونسردی خودمو حفظ کنم و آیین دادرسیمو بزنم. اما دیگه اون چیزی که نباید میشد شده بود.

 

شد دیگه چکار کنم؟

حال غصه خوردنم ندارم.

از فردا هم اینقدر کار عقب مونده دارم که وقت فکر کردن به این مساله رو ندارم.

به امید خدا

اینم یه جورشه دیگه!

نظرات 10 + ارسال نظر
طلبه ای از نسل سوم چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام
انشالله در همه مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید
جویبار لحظه هاتان جاری
یاعلی

سارا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://ghasedak303.blogfa.com

سلام ...
الان تو چت بهم گفتی به همه جاش فک کرده بودی جز این یکی
قربون خدا برم
اولا که هنوز معلوم نیست تا نتایج دوما هم آرام باشیم و حکمت خدا رو بنگریم

سلام
چشم سارا جان.
فقط واسه همین آرومم که مطمئنم خیرم همین بوده.
فقط دوست دارم حکمتشم زودتر بدونم.
توکل به خدا

فهیمه(دختر عمو) پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

سلاااااااااااام
خوبی
کشتی ما را اخرشم گند زدیا اومدی
اییییییی
پیشششش حیفه این همه پول که خرجت کردم
وا قعا که یه ذره از من یاد بیگیر
بای
اعصابما خورد کردی

علیک سلام
اگه همه کنکوریا همش ۲۰ تومن کتاب تست میخریدن که این در و دکون آموزشگاه ها و موسساتی که کتاب تست منتشر میکنن تخته میشد فهیمه جون!!!!!
باشه سعی میکنم از تو یاد بگیرم تحصیلات عالیمو از دیپلم بالاتر ادامه ندم!
قربونت

فهیمه(دختر عمو) پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

ها راسی میگما من دوباره نفهمیدم تو چی گفتی (رفتم تجارت بعد چوم چیچی)
خلاصه نفهمیدم گفته باشم
در ضمن تو دوباره نمیخواد جواب بدی مثله اون دفعه!!!!!!
خدا نگهدار

محمد حسن آزاده جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://mizan34.blogfa.com

مهم انجام وظیفه است
گاهی خدا چشمها را می بندد
شاید آزمایش
شاید قدرت نمایی
شاید...
او مرده را زنده می کند
او مردود را قبول و قبول را...
اگر چه مختاریم اما در دستان او...
حی قیوم یادمان نرود
اما تلاش و ...جای خود دارد
------------------------------------
الاهی چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

مهدی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://mati.blogsky.com

باز خوش به حال تو که همه رو خوب زدی.
من که نگاه می کنم و هیچی سوال آسنا پیدا نمی کنم چی بگم.
حالا امروز خوب بود.
خیلی ها رو بلد بودم با احتمال 90 به بالا زدم.
به هر حال ایشالا قبول بشی، منم اگه لیاقت دارم بشم.

میم نقطه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام
عیبی نداره!
الخیر فی ما وقع

فاطمه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

ما هستیم
نفسی می اید ممد حیات گیرم مفرح ذات هم نباشد چندان

پسرافتاب سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.sun-boy-2007.blogfa.com

سلام :
خوبی خب نیستی چرا
اها خوبی پس
فکر کردم خوب نیستی
امیدوارم همیشه خوب باشی
برای داشتن لب های جذاب کلام محبت آمیز به زبان آورید

* برای داشتن چشمان زیبا به زیبایی های مردم و خوبیهای آنها توجه کنید

* برای خوش اندام ماندن غذایتان را با گرسنگان تقسیم کنید

* برای داشتن موهای زیبا بگذارید کودکی هر روز آن را نوازش کند

* انسانها بیشتر از اشیا احتیاج به تعمیر نو شدن احیا شدن مرمت شدن و رهاشدن دارند هیچ وقت هیچ کدام را دور نریزید

* به خاطر داشته باشید هرگاه به دست یاری نیاز داشتید همیشه یکی در انتهای دست خودتان پیدا میکنید

همین طور که سنتان بالا میرود شما متوجه میشوید که ۲ دست دارید یکی برای کمک به خودتان و یکی برای یاری دیگران

* برای داشتن فرم مناسب در حالی راه بروید که میدانید هرگز تنها نیستید

* زیبایی یک زن به لباسهایی که میپوشد٬به صورتش و به مدل مویش بستگی ندارد زیبایی یک زن در چشمانش پدیدار میشود چرا که آنها دروازه های باز قلبش هستند جایی که عشقش جای دارد

* زیبایی یک زن در آرایشش نیست بلکه در زیبایی واقعی روحش است ، مهم این است که او مشتاقانه عشقش را نثار میکند

به منم سر بزن منتظرم [گل]
موفق باشی یا علی

رضا۶۴۱ چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://ندارم شرمنده

سلام دوست عزیز
من امروز برای اولین بار نوشته های شما را دیدم
در نوع خودش جالب بود
اما در مورد سوم که برات مبهم بود من بهتر درک میکنم ، علتش را بعدا بهت میگم
موفق باشید
منتظر تماس از طریق ایمیل هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد