سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

کاندیدای اصول!!!!!گرای حوزه انتخابی ما که به مجلس هم راه پیدا کرد در نطق انتخاباتیش گفته بود مجلس ششم مجلس شرک بود و گویا مجلس هفتم مجلس نفاق!!!!!

گفتم بستگی داره ایشون بره مجلس یا نه!

اگه بره مجلس هشتم میشه مجلس اسلام انشاءالله (که البته رفت) و اگر نره احتمالا این یکی دیگه میشه مجلس کفر (خدا بهمون رحم کرد که با راهیابی ایشون اینگونه نشد).

 

-------------------------------------

 

خبرنگارایی که دیروز صفهای انتخابات رو نشون می دادن دائم می گفتن:

« قابل توجه ابرقدرتها و رسانه های خارجی » و از این حرفا. دلم می خواست یه بار بگن قابل توجه مسئولین که قدر این ملت رو بدونن. و یادشون باشه کمر خیلی ها داره زیر بار فشار اقتصادی میشکنه. مسائل دیگر که به جای خود!

 

-------------------------------------

 

گلبرگ شکوفه ها که به آهنگ باد چرخ زنان روی زمین می نشیند و سپید کردن بدون منت سرما را به برف زمستان نشان می دهد خدا جمالش را چه خوب به رخمان می کشد!

پیشاپیش نوروزتون مبارک

 

اللهم عجل لولیک الفرج 

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد حسن آزاده شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ

چی شده ؟
مگه انتخاباته ؟
اصلا مگه مصدق رفته ؟
----------------
خیلی جالب بود متن شما

تنها شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
در مورد انتخابات چیزی نمی گم که ۲ شبانه روزه دارم بابتش بی خوابی می کشم...
بر خود چو شمع خنده کنان گریه می کنم
تا با تو سنگدل چه کند سوز و ساز دلم
(حافظ)
در مورد م مثل نقطه آره کاملا آمارش رو دارم عاشق شده و لی روش نمی یاد بگه
حالا بماند مابقی ماجذای ایشون

مجتبی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://4iranian.blogfa.com

سلام

[گل]سایه حق
[گل]سلام عشق
[گل]سعادت روح
[گل]سلامت تن
[گل]سرمستی بهار
[گل]سکوت دعا
[گل]سرور جاودانه

[گل][گل]این است هفت سین آریایی[گل][گل]

[گل][گل][گل][گل][گل]پیشاپیش نوروز مبارک [گل][گل][گل][گل][گل]



[گل] ................................................... [گل]
[گل][گل] .......................................... [گل][گل]
[گل][گل][گل] ................................. [گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] ........................ [گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]................ [گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] ........................ [گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل] ................................. [گل][گل][گل]
[گل][گل] ........................................... [گل][گل]
[گل] .................................................... [گل]


[گل]
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
[گل]

[گل]هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز[گل]

فاطمه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

هووووووووووووووووم ای ول
یعنی بد بخت مردمی که یه نماینده اش این بابای شهر شماست چند تاشونم این معلوم الحالهای منتخب دهات ما!!!

مهدیار یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://paykesahar.blogsky.com

سلام
غیبتم رو ببخشید. هم از روی غفلت از اینترنت بود و هم به خاطر سفری اجباری!!
موفق باشید.
امیدوارم امسال بهارمان، بهار دیگری باشد به سرسبزی حضور دوست و به شادمانی ظهورش.
آمین

راهی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://azbinahaiat.blogfa.com

سلام
آفرین این یعنی آرمان خواهی یعنی مطالبه گری یعنی سیاست واقعی
ضمنا مردم ما اصلا هم بد بخت نیستند اتفاقا خیلی هاشون پیروز از این صحنه بیرون اومدند

فاطمه دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

هیچ کودومشون نرسیدن:(
فقط فاکر دوباره رای آورد،اونم رای اول البته با 213 هزار تا
اصلا هم حوصله ی تحلیل دلایل عدم شرکت اینوریا و شرکت اونوریا رو ندارم
فقط به قول داداشم قراره بریم در یه اقدام هماهنگ خودکشی دست جمعی کنیم تا تاریخ بدونه که ما بیشتر از این تاب این افتضاحو نداشتیم

البته قبل خود کشی دست جمعی،بنده شخصا قراره برم در یه عملیات استشهادی حاج محمود کبیرو به درجه ی رفیع شهادت نایل کنم باشد که رستگار شویم و آیندگان ازم به عنوان میرزا رضای کرمانی پریم یاد کنن...

خلاصه که بدی خوبی دیدی حلال کنید شمام
خداییش نمیدونم الان بخندم گریه کنم یا...
گمونم همون که داداشی میگه
بریم بمیریم والا شرفش بیشتره
امضا :یه فاطمه ی مبهوت از رای 213 هزار نفر ملت شهید پرور به فاکر

زهرا دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://dokhtarehanar.blogfa.com

سلام
یه سری به میلتون بزنید...
ممنون

تنها دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
اولش شعر حافظ خراب نشده. دومش آن بیت شعر در جواب پست قبلی شما نوشته شده.
سومش منظور از دعوای خانوادگی یه کل کل دوستانه بین بچه های هیاته.
پیشاپیش عیدت هم مبارک

محمد حسن آزاده دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

من که پاک گیجم
این نظرات چیه
مگه خبری شده
آ یا واقعا مصدق طوریش شده
و شما می خواهید یواش یواش مرا
من گیج پاک شدم
پاک شدم گیج از من
-------------------
این بود شعر سپید من
نوروز مبارک

مهدیار دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://paykesahar.blogsky.com

سلام
از لطفتون ممنونم.
خواهش میکنم، به گرفتن اجازه نیازی نیست.
یا علی

تنها سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
حق با شما بود من اشتباه کرده بودم.

میم نقطه سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ

نمایندهی اصفهان رو میگی؟

خوب من که از نزدیک دیدمش آدم خوبیه....خیلی خوب.

و راستم گفت که مجلس ششم اونطور بود

اما اون قسمت دوم رو باهاتون کاملا موافقم

یا علی مددی!

نه. حوزه ما حوزه اصفهان نیست. من اهل یکی از شهرستانای اطراف اصفهانم.

مجلس شرک؟

اسلام به هیچ کس اجازه نداده به این راحتی به دیگران برچسب بزنه. این یکی از اصول اساسی ماست. یادتون نره!

یا علی

فهیمه(دختر عمو) سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

سلااااااااااااااام
میگما منم رای دادمممممممممممم
فقط خواستم بگم رای دادم
یا علیییییییییییییی
بوس بوسسسسسسسسس
خدافظ

میم نقطه سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://7cheshmeh.blogsky.com/

علیکم السلام
عجب شعری این بالا نوشتید(البته و صد البته که عشق خدا)
...
اگه یه کم از طریق همین نت با خود اونها یا اعوانشون
ارتباط داشته باشید
حرفم رو تایید می کنید.

.
.
.
من هم می دونم اسلام براحتی از این القاب به کسی نمیده ولی هستن آدمهای اونطور. مگر پیامبر نبود که رفت مسجدی که برای توطئه ساخته بودن رو خراب کرد؟

انشاءالله که عشق خدا

خودشون یا اعوانشون میگن خدا دو تاست؟یا واسه خدا شریک قائل میشن؟
اگر نه پس مشرک نیستن.

نماز نمی خونن. نبوت پیامبرمون رو قبول ندارن. معاد و عدل و امامت رو چی؟

اگر نه پس مرتد هم نیستن.

سخته . قضاوت کردن کار خیلی سختیه! اونهم گروهی رو براحتی و با این شدت زیر سوال بردن.

قیامتی هم هست و ما باید پاسخگوی تک تک حرفامون باشیم.
یک کم احتیاط کنین ضرر نمی کنین.

یا علی

مهرداد جمال الدینی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://mehrdadjamail1365.blogfa.com

وبلاگ جالب ومتنوعی دارید.با نوشته ای تحت عنوان سالی که گذشت به روزم خوشحال میشوم نقد شمارا درمورد این نوشته در وبلاگم بدانم.
مفق باشید.
سال نوتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد