سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

 

خوب زور که نیست. اینجوری دوست داره. خداست دیگه...

 

شکر.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
S.M.M پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

یا خیرالحبیب والمحبوب
قربون جبر واختیار خدا برم که هم جبرش منو کشته هم اخیارش.
بعضی وقتها که دلم قر قر می کنه خدا میگه ساکت شو بچه،تو جبر من که شکی نیست ،ولی تو اختیاری که به تو واگزار کردم ف،ع و لامش نهایتاً میشه خیر.
وقتی بهوش اومدم و دیدم چرخ روزگار علیرغم پستی وبلندیش ما را به جاهای خوب خوب میبره ،از حیرت وسردرگمی دوباره سرم گیج رفت وبا پس سرخوردم زمین...
خداوندا به خاطرهمه چیز شکر

کاش منم همینقدر دلم قرص بود!
خدایا!
*این لغت «دوست خوبم» مال خود قالبه من ننوشتما!

غوغا۱۳۶۳ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

وعسى ان تکرهوا شیأ وهو خیر لکم ،،
وعسى ان تحبوا شیأ وهو شر لکم ،،

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی

فاطمه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

مرسی فاطمه بابت بودنت تو روزهای سخت
حالا یه ساله شدم و شاید به قدر ده سال بزرگ تر
مرسی که بودی دختره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد