سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

خدا قدر را بهانه کرد تا از علی گفته شود یا علی را بهانه کرد تا قدر بهتر درک شود, نمیدانم!

شاید هم هیچ یک بهانه دیگری نیست!

شاید قدر این شبها به خاطر علی است یا علی تجلی قدر این شبها!

نمی دانم.

تنها میدانم که خدا دوست داشتنیهایش را خیلی دوست داشتنی کنار هم قرار می دهد.

التماس دعا

هوالمحبوب 

وقتی مولا علی فرمودن: 

انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال 

 

هر چی سعی کردم و می کنم نمی تونم با کسی کنار بیام که مثل آب خوردن دروغ میگه  

دیگران رو تحمیق می کنه 

تخریب می کنه 

و... 

حتی اگه خود امام زمان هم از چنین کسی حمایت کنن ازشون میخوام که قانعم کنن 

فرقش اینه که اگر قانع نشدم به حکم وجوب تبعیت از امام معصوم تبعیت می کنم از امرشون 

اما حالا چی؟

هوالمحبوب 

لغت استحمار رو توی یکی از نوشته های دکتر شریعتی دیدم اولین بار 

حالا معنیش رو با همه وجودم حس می کتم بخصوص وقتی سریال مزخرف اعترافات رو با سناریوهای دست نویس شریعتمداری می بینم

کاش مستعمره بودم اما مستحمره نبودم