سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب 

خیانت تا کی و تا چه حد 

 

به چه حقی ۲۲ بهمن رو به نام خودشون مصادره می کنند 

کی گفته من شرکت کردم تا فتنه!!! سبز رو خاموش کنم؟ 

کی گفته شرکت کردم تا از دولت حمایت کنم؟ 

 

من مخالف سرسخت شخص احمدی نژاد و دروغ پردازیاشم 

مخالف سرسخت اقدامات خودسرانه و تفرقه افکن دولتم 

 

اما شرکت کردم چون به نظام و آرمانهاش که ۵ ساله به سرعت داریم ازش فاصله می گیریم وفادارم 

شرکت کردم تا اعلام دلبستگی و وفاداری به آرمانهای امام کنم 

 

شرکت کردم تا دهن کسایی که به من نوعی انگ ضد انقلاب می زنن گل بگیرم 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

هوالمحبوب 

 

اربعین 

دوباره زخمهای چرکین دلهای آل الله سر باز می کند انگار 

شاید اینبار با سوزی عمیق تر از عاشورا 

چرا که می گویند زخم زبان از زخم تن سوزش بیشتر است و التیامش سخت تر 

حتی گاهی هرگز التیام نمی یابد 

و تمام آن سفر نمک بر زخم هایشان بود و زخم بر زخمهاشان

و امان از زخم زبان!  

و زینب 

آن کوه صبر و صلابت 

اینجا دیگر تمام خستگی های نهفته اش را بر سر مزار برادر فریاد می زند 

تمام بغض های فرو خورده اش را مویه می کند... 

گریبان چاک میکند... 

اینجا دیگر دشمنی نیست که به اشکش بخندد 

دیگر فرمان صبوری مولایش را به بهترین نحو گردن نهاده 

و حالا مجال اشک است تا ببارد 

بارش پاک ترین آب بر پاک ترین خاک

 

اما شاید داغ دلتنگیش مجالی برای گفتن دیگر داغها به او نداده باشد 

زینب و است و یک دنیا دلتنگی برادر 

 

السلام علی الحسین

بسم رب الشهدا 

 

جهل یکسو و آنسو فقط علم                                                           ظلم یکسو آنسو فقط حلم

یک طرف بی قرار زر و مال                                                       آنطرف طالب احسن الحال

یکطرف لشکری از تباهی                                                           غرق در طلمت و در سیاهی

آنطرف یک جهان نور و ایمان                                                      آیه هایی مجسم ز قرآن

یکطرف تشنه قدرت و مست                                                         آنطرف تشنگی رمز عشق است

یکطرف گرگها در کمینند                                                            آنطرف کودکان دل غمینند

یکطرف تشنه خون عباس                                                            آنطرف گرم کانون عباس

یکطرف کینه و حرص دنیا                                                          ملک ری، وعده هایی فریبا

آنطرف زینب و شفع و وترش                                                       غبطه های ملائک به صبرش

اکبر یادگار پیمبر                                                                     یار شش ماهه تشنه اصغر

دختری عالمه چون سکینه                                                           درد و اندوه غربت به سینه

غربت بهترین های عالم                                                             باطل و ذبح خوبی دمادم

حق مطلق در این سوی میدان                                                      مانده بی یار و در سوگ یاران

حق مطلق حسین بن زهراست                                                      همچو مولا غریب است و تنهاست

حیدری صولت و خوی احمد                                                        اوست دردانه حی سرمد

آنسو اما جهانی ضلالت                                                              مرده دلها ز جور و شقاوت

هم کالانعام بل هم اضلند                                                             مظهر ضالین و مضلند

کربلا صحنه عشقبازی است                                                        جلوه کامل عبد راضی است

آنچه زینب جمیلش بخواند                                                           عرش، غرق جمالش بماند

هان! تماشاگه راز اینجاست                                                         عرصه یار غماز اینجاست

شعر من قاصر و قافیه تنگ                                                         راه، بی انتها پای دل لنگ

زاد راهم دلیلم حسین است                                                           هادی بی بدیلم حسین است 

 

شعر از نویسنده وبلاگ