سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

هوالمحبوب

می گفت:

(( بعضیا نامه عاشقونه نوشتنو بیشتر از وصال دوست دارن.))

ترجیح میدن شما نیاین و همش ندبه وعهد بخونن.

کاش آقا جون ته دلمون وقتی واسه اومدنتون دعا میکردیم شرط سلامتی و امنیت خودمونو نمیذاشتیم.

کاش حساب مصلحت هامونو نمی کردیم موقع (( امن یجیب )) خوندن.

کاش فقط نگران اضطرار شما بودیم.

کاش واسه اومدنتون دعا میکردیم آقا جون ! بدون وجود قید و شرط اون ته تهای دلمون.

اون وقت شاید میومدین.

واسمون دعا کنید آقا . دعا کنید رسم عاشقی رو درست یاد بگیریم!

پی نوشت:

(من عاشق این جمله دعای ندبه ام:

(( اترانا نحف بک و انت تام الملا )) آقا میشه بیاد اون روزی که ما دورتون حلقه بزنیم و شما جلودار این جمعیت بشین!

 بخصوص وقتی جمعیت داخل بیت الله رو نگاه میکنم. اونوقت چقدر این دعا به دل میشینه!)

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو ء

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سیستم پکیده(فهیمه) شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام سلام
تو دوباره شعر گفتی؟
ای خدااااااااااااااااااااا
قشنگ بود
خوشحالیا که من بهت گفتمااااااااااااا
خوب بالاخره سعادتیه که من بگم قشنگ بود
من به هر کسی این قضیه رو نمیگم
خوب بسه پررو شدی
ما رفتیم
بایییییییییییییییییییییییی

سیستم پکیده(فهیمه) شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.mastakanane.blogfa.com

راستی اول شدممممممممممممممممممممم
هو هو هو هو هو هو
اگه من نبودم چی کار میکردی خدا وکیلی؟
بای بای
اهان راستی
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
یه چیز دیگه
میگما دیروز که بابات اومده عجب گندی بالا اومده ها
صد بار بهت گفتم وقتی بابات میخواد بیاد اینجا بیا دستی به سرو رویه خونه بکش میمیری
عجبااااااااااا
بسه دیگه اعصابم از دستت خورد شد هیچ کار نیمیکونی
اهههههههههههههههههههههههههههه
خدا نگهدار

آزاده شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ http://mizan34.blogfa.com

این المضطرالذی یجاب اذا دعی
کجاست آن عزیزی که دعای خلق پریشان را اجابت می کند ؟
----------------------------------
متن تکان دهنده بود
کاش نسل جوان درخت زیتون را...
کاش وبلاگ ها مشحون این قبیل باشد...
ثواب این نوشتار تقدیم روح بلند پدر نویسنده
یا علی

یه سوء تفاهم کوچولو پیش اومده استاد
اونی که شهید شدن بابا بزرگم بودن.بابامو خدا ایشالله عمر طولانی باعزت بهشون بده.

ارمان یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://zighar.blogfa.ir

بسم الله
فردا (دوشنبه) ساعت ۹ صبح .. ایستگاه امام خمینی (ره) ... جمع آوری تبلیغات نسکافه (نستله حامی اقتصاد اسراییل) از بیلبوردهای ایستگاه های مترو ..

farsnews.net/newstext.php?nn=8611170127

رجا وثوقی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ق.ظ http://mm2.blogsky.com

در دعایی به نام عصر عصر غیبت در مفاتیح داریم

و لا نطلب به الا وجهک
یعنی کاش غیر از تو خواسته ای نداشتیم
--------
دیگران چه می دانند آمدن تو یعنی چه ؟ آمدن تو یعنی بارور شدن مغز هزاران انسان که در بند استثمار کشیده شده ، یعنی حضور سبز تمام سبزی ها و طراوت زمین ، یعنی محو هر آنچه انسانهای بی گناه را تا کنون آزار داده و ...
اما از این افسوس می خورم چون همین من هم خودم را درگیر این دنیای ماشینی کرده ام و دیگر سلولی از ذهنم برای یاد او خالی نگذاشته ام و این قدر نیازمند و کوته نظر هستم که فقط خودم را می بینم

خدا رحم کند بر من !!

فاطمه دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

و من تمام طواف هایم ندبه خواندم...
تمام طواف هایم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://asemanbook.com

حداقل آیه قران رو که درست بنویسید

ممنون از تذکر بجاتون. هر چند بیشتر لحن تنبیه داره تا تذکر.

از بچه های محله نچاق چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

از من گفتن ... مراقب باش توی دام چرندیات ملا باقر ها و...... نیفتی که در بزرگی بی برو و برگرد باید به یک مشت رزل دروغگو و گردن کلفت سواری بدی..... برادرانه گفتم..
دین و قرآن و دعا مسئله ای شخصی هستند. من نیز مسلمانم.. اما بخودم مربوط است - نگاه به این گردن کلفت ها نکن- اینها آمده اند تاریخ تو را- نسل تو را تحقیر کنند که دارند میکنند---------
از فردوسی بگو ..... از عشق و احساس حرف بزن . از تلاش از سازندگی و از هدفی که باید داشته باشی . دعا کردن - خود گول زدن است ....... حرکت باید ..... استعداد باید - شعور باید و دست آخر توکل به آفریدگار هستی ...

آدرس محله تون (نچاق) رو اگه میدادی شاید یکم باور میکردم برادرانه گفتی!

حالا گیرم شما برادر من. احتمالا قرآن من با مال شما فرق داره !
چون قرآن من اصلا شخصی نیست.

ملا باقر کی هست؟

به خودم مربوط است منطق شیعه نیست. من که اینطوری یاد گرفتم.

همان فردوسی علیه الرحمه اگه مثل شما فکر می کرد شهنامه ای بجا نمیذاشت تا شما به من توصیه کنی از اون بگم.

(به من یاد دادن حرف آدمای ناشناسو زیاد جدی نگیرم.)

بهشت پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

غلام همت آن رند عافیت سوزم

که در گدا صفتی کیمیا گری داند

نازنین دوست من فاطمه ُشنیده ام بچه محل وبلاگ نچاق اومده وبلاگت و نظر شان را اظهار کرده.بچه محل منو پرواز نده بذار بیاد و هرچند در مخالفت حرفش را بزنه.او همیشه تو وبلاگ من هم با امضاء پیر نظراتش را میذاره.میگه مسلمونم میگه منم مثل شما و خیلی های دیگه صداقت و راستی و درستی و وقاغر ومتانت را دوست دارم.داره تلاش خودش را میکنه تا من و تو وبعضی دیگر را زر ناب کنه.بذار تلاش کنه.جوابش را هم دادی که.شاید بازم مشتری وبلاگت بشه.بحث کردن را مقدمه به حقیقت رسیدن میدونه.همین جواب دادن تو باعث میشه بازهم بیاد و ....

محمد حسن آزاده پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.mizan34.blogfa.com

با سپاس
علی رغم گرفتاری
علی رغم تنبلاری
علی رغم ...
علی عینی

رجا وثوقی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

هر دم از باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد

نمی دانم چرا بعضی ها وبلاگ رو شخصی نمی دونند
بهتره از اونها سؤال کنید تأیید نظرات فقط راهی است که نظر همه دوستان دیده شود و در صورت قابل استفاده بودن برای بقیه نشان داده شود

دیگران چه گناهی کردند که سلام و احوال پرسی های داخل نظرات رو بخونند ؟!!

پارسا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام
چه انتظار عجیبی! تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی! عجیب تر که چه اسان، نبودنت شده عادت! چه بی خیال نشستیم، نه کوششی نه وفایی، فقط نشسته و گفتیم خدا کند که بیایی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد