سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

کشتی نجات

هوالمحبوب
خدایا اگر من غرقه دریای دنیایم امیدم به کشتی نجات توست
چشم به راهم که اگر من طوفانزده و بی پناهم چشمان دیدبان مهربان کشتی به من بیفتد و از سر عطوفت مرا به خویش بخواندتا شاید به خود بیایم وخود را به کشتی نجات تو برسانم
هر محرم گرمای این نگاه را به سوی خویش احساس میکنم ونادم از گذشته خود بار دیگر دستانم را به گدایی به سوی منجیان سوار بر کشتی دراز می کنمتا بار دیگر عهد الست را تجدید کنم و بر کشتی حسین سوار گردم
مهربان من
مگذار روزی برسد که من انقدر در این دریا غرق گردم که دیگر تاب نگاه کردن به چشمان دیدبان مهربان این کشتی عباس را نداشته باشم
یاعلی مدد

-----------------------------------

هوالمحبوب
رنگ سیاه را دوست ندارم
اما سیاه هم وقتی نام حسین بالای سرش باشد می تواند زیباترین رنگ عالم باشد
یاعلی مدد

----------------------------------

  هو المحبوب
عاشورا : عاشورایی که قهرمانش حسین است و زینب ونه شمر و عمر سعد به راستی که تابلویی تمام نماست از
 صفات واسما خداوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد