سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

سحرنزدیک است

فقط یه گوشه دنجه واسه دل نوشته هام.همین

دوست دختر پسرای مذهبی!

هوالمحبوب

واقعا این رسانه ملی ما گاهی چه نقش عظیمی در فرهنگ سازی بازی میکنه!!!

چقدر راحت و سریع داره دوست دختر دوست پسری مدل مذهبی رو جا میندازه .خداییش گاهی ادم شک میکنه نکنه اینا درست بگن. وقتی تصمیم میگیرن با هم ازدواج کنن سریعا به صورت اتوماتیک صیغه محرمیت بینشون جاری میشه و دیگه میتونن باهم برن بیرون رستوران برن چشم در چشم باهم گپ بزنن حرفای عاشقانه رد و بدل کنن تلفنی تماس داشته باشن چرا؟ چون اراده کردن یه روزی به همدیگه محرم بشن!!!

فیلمایی مثل غریبانه و این اخریم وفا. اخه دیگه نشستن و زل زدن تو صورت طرف واسه کشیدن تصویرش مدل 2006 بود!

و چقدر وحشتناکه که بچه مذهبیای جامعه به این راحتی الگو میپذیرن. بصورت کاملا عرفانی باهم میرن نماز جمعه دعا کمیل. پنجشنبه ها میرن سر خاک شهدا. خوب گاهیم رستورانی کافه تریایی چیزی. بدم که نیست! کلاه شرعیم بلدن روش بذارن. اسمشو میذارن دوران اشنایی. ولی خودمونیم کیو گول میزنن؟ واقعا این بیرون رفتنای صمیمانه به قصد و بوجود اورنده اشناییه؟

البته من هم هیچ مشکلی با رفت و امدای متعارف برای اشنایی ندارم حتی تاکید هم میکنم مشکل من با چیزای دیگه ایه که به اسم اشنایی دارن بین ما جا میندازن.که یه نمونشو بالا گفتم.

نمیدونم شایدم من بد فهمیدم. اسلام اونقدا هم تو روابط دو نامحرم سختگیری نکرده این همه ایه و حدیث و روایتم حتما من بد معنیشون میکنم.

خدا به داد ایمان همه مون برسه!

الهی امین

نظرات 9 + ارسال نظر
کشکول چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ http://kashkolans.blogsky.com

الگو ... لوگو بازی هنوز با ۳۰ سال سن؟

مسافر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://alachigh262.blogfa.com

سلام
مرسی که خبرم کردی ...
اگر عشقولانه بازی شو بذاریم کنار و مثل بچه آدم برن ۴ کلوم حرف حساب بزنن ٬ شاید اشکال نداشته باشه !
آره تلویزیون خوب نشون نمی ده .خراب می کنه کارو. متاسفانه همه هم الگو می گیرن .
ولی با این وضع جامعه چه جوری آدما رو بشناسیم .. مجبوریم یه مدت زمانی رو باهاشون سپری کنیم .. اخه تو ۲ ساعت و ۲ جلسه نشست که همیشه آدما حرف های کلیشه ایی و ایده آل می زنن !!! نمی شه مبنای شناخت رو گذاشت !!!
می فهمی چی میگم .. البته منم کاملا می فهمم تو چی می گی :)
ولی تازه وقتی ۱ مدت زمان با یارو بودی ۳۰-۴۰ ٪ از اخلاقیاتش دستت می یاد .. بازم نه همش !
ولی زمونه ما بد شده و داره روز به روز بدتر می شه ..من مامانم می گن دلم می سوزه که اون خلوص و یکرنگی که ما تو جونی دیدیم رو شما ها نمی بینید !!!!
واقعا که خدا به داد عاقبت ایمان هممون برسه :)
التماس دعا

علیرضا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

با سلام
جریان یک اتفاقی رو تو وبلاگ تعریف کردم بعد نیست یه نگاهی بندازی!
منتظرم
یا حق

یه منتظر که ارزو می کنه منفعل نباشه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظران حضرتش

اول عذر خواهی میکنم بابت تاخیرم که به دلیل یک مسافرت ناگهانی و کمی طولانی بود که برام پیش آمد

اما بزرگوار قرار بود شما برای من یک تعداد مشخص کنید درسته؟

در هر حال قراره از همین جمعه طرح شروع بشه و چون شما تعدادی رو مشخص نکردین برای خودتون یک حزب مشخص شده :
حزب ۳۲ که از آغاز آیه ی ۴۶ سوره ی اعراف تا ۸۸ سوره ی اعراف هست

اگه در خانواده و دوستان شما کسانی بودند که می خواستند در طرح شرکت کنند شما فقط تعدادشونو برای من مشخص کنید یا میل بزنید یا تو وبلاگ کامنت بزارین یا اگه در سایت کلوپ عضو هستین اونجا بگین در هر حال من لینکشو براتون می زارم:http://www.cloob.com/clubmsg.php?id=1969659

التماس دعای فرج ... به امید ظهور

mm2 پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

همین دیشب یادمه سریال روح مهربان همین جوری بود
چی بگم
این مسئله هنوز جدی گرفته نشده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.karbist.com

"بصورت کاملا عرفانی باهم میرن نماز جمعه دعا کمیل. پنجشنبه ها میرن سر خاک شهدا" این مورد رو خودتون تا بحال دیدین؟....در مورد سریالای تلویزیونی هم که چیزی جز اعصاب خرد کنی واسه ماها نداره...وفا فقط دو قسمتش دیدم....یه سریالم بود دیشب دیدم فکر کنم اسمش لبه ی تیغ بود...خانمای چادری با اون مدل خاص چادر گرفتنشون و با اون آرایش غلیظی که کردن که عابروی هرچی چادریه می بره....قسمت آخر وفا رو هم که داشتم همراه با توضیحات یکی از فامیال در مورد قسمتای قبلیش نگاه می کردم ....مونده بودم بخندم یا گریه کنم...خواهر یه مجاهد حزب الله اومده دوست دختره یه بچه سوسول یهودی شده بعد هم واسه اینکه از نظر شرعی مشکل نداشته باشه بهش میگه بیا مسلمون شو...بعد از این ور خود صدا و سیما میزگرد میذاره واسه حجاب...خاک بر سرشان با این حماقتشان

من یک روحم دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

...حرف دل ما رو زدی اخوی...


به قول یکی همه تو جامعه اسلامی برادر خواهرن دیگه....؟؟!؟!!؟؟!!

دادگر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ http://dadgar.parsiblog.com

سلام حال شما من با این یادداشت شما موافقم
ما همگی یه جوری دل به ظواهر دین بستیم واصل ولقعی را فراموش کردیم به همین دلیل است وقتی امام زمان ظهور می کنند وسنت نبوب را اجرا می کنند برای برخی مثل این است که که یک دین جدید امده انقدر دین را تحریف کردیم که خود نمی دونیم

صالح سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ

baba shomaha kheyli bahalin hamaton:)) on posteye sefti ke roye maghzeton keshidin va esmesha gozashtid eteghadate mazhabi va din ra yekami ejazeye nofoz e digar masaele mojod va haghayegh ra behesh bedin......ta key mikhayn begin faghat ma mosalmona behtarinim hameye bandehaye khoda ke yeganegiye ona ghabol daran ghabele taghdir o arzeshand....melak va meyar na hejab e na din e na mazhab faghat ensaniyat moheme inroza.....biyayn ye kari konim ke bishtar az in ba in harfa va fekrhaye taasobi be ma mosalman ha tohmate teroristi va adamkoshi nazanand ......didgahetona avaz konid say konim donbale haghighat bashim na efrat geraee dar chizi ke esmesha vase khodemon gozashtim din o mazhab.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد